Педагогічна рада є одним із ключових колегіальних органів управління Прилуцьким технічним фаховим коледжем. Її мета – забезпечення високого рівня організації освітнього процесу, сприяння розвитку професійної майстерності педагогів, підтримка інноваційної діяльності, а також формування сучасного підходу до навчання та виховання здобувачів освіти.

Основні функції Педагогічної ради:

  1. Розгляд і затвердження освітніх програм:
  • Внесення змін до програм підготовки фахівців, відповідно до сучасних вимог ринку праці.
  1. Обговорення питань методичної роботи:
  • Аналіз роботи педагогічних працівників, планування підвищення кваліфікації, запровадження новітніх методик.
  1. Контроль за успішністю:
  • Аналіз результатів навчання здобувачів освіти, впровадження заходів для підвищення їхньої мотивації до навчання.
  1. Атестація педагогічних працівників:
  • Затвердження планів атестації, обговорення результатів професійного росту викладачів.
  1. Виховна робота:
  • Планування заходів, спрямованих на формування національної свідомості, морально-етичних якостей та соціальної активності студентів.

Склад Педагогічної ради:

До складу ради входять:

  • Директор коледжу, який є головою ради.
  • Заступники директора з навчальної, виховної та адміністративної роботи.
  • Голови циклових комісій.
  • Викладачі, які беруть активну участь у розробці та реалізації освітніх ініціатив.
  • Представники батьківського комітету та студентського самоврядування (за потреби).

Основні напрями діяльності:

  • Розробка пропозицій щодо модернізації навчально-виховного процесу.
  • Підготовка та аналіз звітів за підсумками навчального року.
  • Організація конкурсів, олімпіад, педагогічних виставок, семінарів тощо.

Регулярність засідань:

Педагогічна рада збирається щонайменше 4 рази на рік. Тематика засідань формується відповідно до річного плану роботи коледжу.

Педагогічна рада Прилуцького технічного фахового коледжу працює для того, щоб забезпечити якісний освітній процес, підтримати професійний розвиток викладачів та підготувати конкурентоспроможних фахівців.